Siste nytt i bokhyllen

Bestemor får med seg alt.. Virkelig alt. Da jeg skrev et blogginnlegg om sommerens lesestoff for en liten stund tilbake, hadde hun fått øye på en kommentar i kommentarfeltet hvor jeg fortalte en bloggleser at jeg hadde lagt fra meg et par av bøkene jeg hadde lyst på ettersom jeg bare ikke kunne kjøpe alle på en gang.. Jeg hadde jo lyst på sytti av dem! Tror dere ikke besta spurtet til kontorskuffen, dro frem en penn og noterte seg ned navnene på disse to jeg hadde skrevet opp i kommentarfeltet mitt? Haha, den dama er helskjønn <3

To splitter nye bøker, enda en diger Kahler vase med sølvstriper, masse sminke, truser, og baderomsprodukter ventet meg da jeg kom på besøk i går kveld. Jo, og en hel pose med sminkeservietter, kjøkkenhåndkle, vaskemiddel og hårprodukter. Fy søren så heldig jeg er som er bestenes eneste barnebarn!!

Meg: Men herregud bestemor, jeg har ikke bursdag før i august!?

Bestemor: Du er alltid i tankene når jeg handler, og da blir det bare sånn!

Meg: Awww <3 Kunne spist deg opp.

Du elsket alltid havet – Lucy Clarke

Det er to grunner til at folk reiser. Enten leter de etter noe, eller så rømmer de fra noe. Mia gjør begge deler. Så blir hun funnet død. Hva gjør du om din eneste søster, hun du trodde du kjente alle hemmelighetene til, begår selvmord? Katie blir knust da lillesøsteren Mia blir funnet omkommet på Bali. Hun hoppet utfor en klippe, sier politiet. Men Katie nekter å tro det og starter sin egen etterforskning. Alt hun har igjen etter søsteren, er dagboken fra jorda-rundt-reisen hun var på de siste månedene hun levde. Side for side, land for land, nøster Katie opp i søsterens liv. Det hun oppdager, endrer alt.

Sommerfugløya – Corina Bomann

Dianas ekteskap er i ferd med å rakne. Hennes gamle tante er død, og hun føler seg ensom og forlatt. I tantens dødsbo finner hun et gammelt fotografi som viser et hus i et landskap av palmer. Foran huset står en ung kvinne. Kan det være Dianas oldemor som bodde på Sri Lanka? Diana begir seg ut på leting etter røttene sine i et eksotisk landskap fullt av nye følelser og erfaringer.. På sommerfugløya finner hun en spådom som forandrer familiens skjebne for alltid.

Slik tok to splitter nye romaner plass i bokhyllen!

Er det noen som har lest dem? TUSEN takk besta og besten <3

2 kommentarer
    1. Hei,
      Flott og nyttig blogg du har 🙂 Er slev blogger og har blogget om litt av hvert og nylig om bøker. Ta gjerne en titt og en liten kommentar er alltid hyggelig 🙂
      Mvh
      Mads

    2. Hei!
      Jeg ville bare legge igjen en liten kommentar til deg her å takk for mye fint lesestoff her inne. Jeg er selv blogger og blogger om alt mellom himmel og jord
      ☺ Ta en tur innom en gang da ☺

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg