Antrekk – 050715

Hei og hopp kjære lesere! Å for en deilig søndag! Så langt kunne den ikke ha vært bedre. Tante tok med seg solen da hun kom på besøk i dag, og vi har skravlet og kost oss i flere timer allerede. Tiden bare flyr avsted når jeg er her nede. Jeg har det bare alt for fint <3 Nå sitter vi hele familien og gjør oss klare for å innta litt kake. Bestemor har åpnet gaver både i går og i dag, så nå gjenstår bare å nyte noen kakestykker. Ah, jeg sikler bare ved tanken på bestemors gulrotkake.. Den kremen er jo til å dæve av! Jeg MÅ se å bli flinkere til å stjele oppskriftene hennes og dele dem med dere på bloggen i fremtiden. Jeg skal bare lære meg å bake først…

I dag er jeg heldekket i Vero Moda! Vel, shorts og topp er ihvertfall fra min gamle arbeidsplass <3 Skoene kjøpte jeg på Bianco for sikkert fire år siden og vesken er fra Charles & Keith. En butikk jeg ikke har funnet noe annet sted enn i Singapore. Planen var egentlig å tusle rundt i joggedressen hele søndagen, men så fort solen tittet frem fikk jeg mer lyst til å hoppe i shortsen! Krysser fingre og tær for at finværet holder seg helt til i morgen, for da venter et Kongeparkbesøk meg! Gud som jeg skal kose meg disse Stavangerdagene.

Håper dere har det like bra! Hvor enn dere befinner dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg