Tilbake i favorittbyen!

Hei fra Stavanger! Endelig er jeg hjemme igjen hos verdens skjønneste besteforeldre. Farfar kom og hentet meg på togstasjonen klokken fire i dag, så nå sitter jeg allerede sprikkmett og lykkelig i bestemors sofa etter et deilig måltid taco. Himmel og hav så mye god mat jeg trykker i meg om dagen. Jeg dro litt tidligere til sentrum i dag, bare for å kjøpe meg en frisk kokosjuice og litt rekesalat til å ha som frokost på toget. Ah, det har hendt så mye siden sist! Jeg har fått nytt hår, vært med en hau av fine folk på Palmesus, hilst på mange herlige blogglesere, og ja.. reist til Stavanger! For en deilig uke. Jeg reiser hjem igjen onsdag og så til Haugesund fredag for årets familietreff, og jeg gleder meg så vanvittig til å endelig la Daniel og den gale familien min få hilse på hverandre <3 Hehehe! Han får kanskje ikke hilst på tante, bestemor og bestefar, men ihvertfall pappa-siden! Ja, til og med papsen kommer hjem fra Thailand! *Hopperitaketavglede*

Men nå skal jeg først og fremst kose meg med en fire dagers sommerferie hos bestemor og bestefar. Bestemor fylte jo år 18 juni, så i morgen blir det feiring med kake og kos! Ellers er det litt blogging, litt trening, litt venninnekos og et kongeparkbesøk som står på planen for de neste dagene. Sommerlivet smiler! <3

Over her får dere mine siste snaps!

Håper dagen deres har vært bra <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg