Vinn tur til Barcelona!

Snart kaller strandfestivalen “Palmesus” og i den anledning har jeg latt Shai høvelen gli over både legger og lår! Jentene mine og jeg skal danse barfødt i sanden i kveld, og jeg vil nødig stikke noen av dem ned med hårstubbene mine. Hehe. Jeg delte en videosnutt i samarbeid med Dorco Shai for en liten stund siden, og i dag har jeg bare lyst til å fortelle litt mer om hva denne nye ”
Shaiboxen” faktisk gir for pengene. Under her får dere min lille hjerteliste på hvorfor jeg er så glad i Dorco Shai og konseptet de kjører. <3

Hvorfor abonnere på Shaiboxen

♥ Abonnementet er uten bindingstid. Du kan klikke hjem en shaibox i dag, kun for produktene som følger i sommersesongen, og deretter ringe inn til kundeservice for å avslutte abonnementet med det samme.

♥ Shaiboxen kommer rett hjem i postkassen, og inneholder alltid nok høvler til at du har på lager til neste levering. Man går aldri tom og behøver aldri å stresse ned på butikken for å kjøpe nye.

♥ Shaiboxen fungerer som en goodiebag, og endrer seg for hver sesong med nye, spennende produkter!

♥ Prisen er rimelig. -Og nå til og med enda rimeligere. Dere får nå Shaiboxen på sommertilbud for 99 kroner.

♥ Shai høvelen er den beste. Den er søt å se på, kan henges opp etter veggen i dusjen, og lar ikke så mye som et hårstrå gli forbi. Jeg har ikke brukt noe annet produkt siden høsten 2012 da jeg prøvde Shai for første gang.

Shaiboxen som tikker ned i postkassen din om du bestiller nå, vil inneholde en toalettveske med sminkefjerner, en wash and shave barberingskrem med tidenes duft, tre små, superpraktiske bikinihøvler og selvfølgelig den kjente Shai høvelen + refillblader. Høres det fint ut? Alt dette for 99 kroner? Vel, det er fint!

HUSK: Prøver du Shaiboxen i dag så vil du bli med i trekningen av en reise til Barcelona for deg og en venn. Du kan altså ta med deg hvem du vil, og dere vil få hele turen sponset + 1000 euro å shoppe for!

Klikk hjem Shaiboxen for 99kroner HER. -Og ha lykke til i trekningen!

Wihuu. Nå kan jeg dra nybarbert og bekymringsfri på strandfestival <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg