Take me to the beach

Planen for dagen i dag var egentlig å stå på kjøkkenet og kokkelere litt til ukens middagsoppskrift, men etter å ha brukt morgentimene på å titte på kjærestereiser, klarte jeg ikke tanken på å tilbringe soltimene innendørs. Gradstokken viste nemlig 20 grader allerede klokken 10.00 i dag, så da Annika spurte om ikke vi skulle sole oss på Hamresanden, spratt jeg opp, pakket med kamera og kastet meg avgårde.. <3

Nå har vi ligget i idylliske omgivelser og catchet opp i fire timer! Spist is, norske(!) jordbær, badet og knipset bloggbilder.. Bortsett fra noen små irritasjonsmomenter, har alt vært perfekt.. Vi hadde nemlig et par øyeblikk hvor vi hadde lyst til å kjefte ihjel både noen mødre og barn. Enkelte guttunger hadde det litt for moro med å kaste leker og steiner på disse svanene som tuslet rundt, og det gjør meg så forbaska irritert at ikke foreldrene følger med. Neste gang ser turistene muligens en spurtende Borge som skremmer livet av barna på Hamresanden. Hehehe. <3

Jaja, nok en nydelig sommerdag går mot slutten, men hva gjør det når morgendagen blir like fin? <3 Dessuten er ikke onsdagen over riktig enda! I skrivende stund sitter jeg hos Annika og oppdaterer dere samtidig som jeg prøver å dytte i meg litt tomatsuppe med egg og ost. Ja OST! Mmmm, jeg ante ikke at det var godt, men det er det altså.. Om en liten time sitter vi begge på før-premieren til Magic Mike og sikler etter Channing Tatum i baris. *GLIS*

Kanskje det er flere som skal se den i kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg