Don’t miss the boat!




Endelig fikk jeg kommet meg ut på havet! Årets første båttur dere! Å, for en fantastisk dag. Gjett om jeg er glad jeg klarte å løsrive meg fra sengen for å bli med i dag tidlig. Jeg var så trøtt at jeg nesten ikke kom meg opp da alarmen ringte, og da jeg først var på plass i byen oppdaget jeg at jeg var der en time før tiden. Haha, typisk meg.. Heldigvis bor bloggbabe, aka Kim Kardashian, aka
Kristina Andersen i byen, så da bestemte jeg meg for å kjøpe med oss noe frokost fra Joe & the Juice og ta det med til hennes crib. <3

Der satte vi og nøt oss mens vi skravlet og lo, og da klokken slo 11.00 sto Stian utenfor med baderingen og sin amerikanske kamerat. Hele fire timer var vi ute på havet, og fy søren så deilig! Vi kjørte til bystranda, så på forberedelsene til Palmesus, dro på fiskebrygga, solte oss, og kjørte til Tømmerstø brygge for litt snacks og en tissepause. Enda flere av Stians kamerater kom ombord og Kristina og jeg var plutselig på tur med guttaboys. What a day! Jeg manglet bare min kjære, men så fort han har ferie skal han nok bli med på båttur han også <3

You, Me & the Sea <3 Måtte det bli mange flere sommerdager som denne!

Takk for noen supre tirsdagstimer! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg