Two new Kouture dresses

Åh, nå er jeg greit fornøyd! Litt trøtt i trynet, men veldig glad etter å ha hatt en super, liten dagstur til hovedstaden. <3 Møtet mitt gikk strålende, og da både møte og lunch med nye, fine mennesker var overstått, tok jeg meg en runde i Karl Johan. Jeg hadde hele seks timer til flyet mitt gikk hjem, så tre av dem tilbrakte jeg traskende rundt i butikker som vi ikke har hjemme i sør. -Som foreksempel Zara, og denne kjolebutikken “Kouture”, som begge skulle vise seg å ha megasalg. 500 kroner betalte jeg for disse lekre sakene under her.

Begge kjoler var på 70% og satte virkelig som støpt! Det er akkurat som disse kjolene bare former seg etter kroppen som hopper i dem. Elsk! Flere innkjøp ble det ikke denne gang, men nå vet jeg hvilken kjolebutikk jeg skal sette føttene mine i under neste visit! Denne blå ble kanskje min nye favoritt i hele samlingen. Jeg har aldri helt funnet ut hvilken farge som “er min”. Dere vet hva jeg mener.. Den fargen som man får en slags ekstra liten glød i! Vel, da jeg tok på meg denne var det akkurat som at alt bare klaffet. Øynene ble plutselig superblå og alt.. Ja, rett og slett klaffet! Hihi, det var aldri noen tvil om at den skulle bli med hjem. <3

Hva synes dere? Gleder meg til å vise dere dem på!

Sleep tight! Nå skriker øynene mine etter litt søvn <3

1 kommentar
    1. Så utrolig fin den blå var! Synes nesten den ligner litt på den Katniss har på seg under Victory Tour i Catching Fire 😉
      Jeg bare lurer på hvor du kjøper sånne strikkede overknee-strømper? Synes det er så fint under skjørt, strikkekjoler og kåper i overknee-støvler eller høye boots. Jeg har sett noen grå eller hvite på bloggen før, tror jeg, men har aldri sett det i butikk til nå…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg