It’s Party Time!

Haha! Hjelpe meg.. Det er ikke så vanskelig å forstå at formen er udugelig når jeg ser tilbake på bildene som ble knipset i går. Daniel og jeg har ledd i flere timer nå, og 2/3 av bildene er alt annet enn egnet for bloggen. Heh! Vi hadde det ihvertfall moro! Ingenting å si på det! Først klokken 14.00 kom vi oss opp fra sengen i dag, og tre paracet senere verker hodene våre fremdeles. I skrivende stund sitter vi og trykker i oss pizzabakeren mens vi ligger som slakt i hvert vårt sofahjørne. Himmel, nå MÅ det bli en stund til neste fest. <3

Et lite bildedryss fra gårsdagen kommer her! Nå må jeg snart se å komme meg hjemover, rydde litt i heimen og gjøre meg klar for morgendagen. Jeg tar første fly til Oslo klokken 06.30 i morgen tidlig, for et spennende møte, og forhåpentligvis signering av kontrakt. Wæææ, jeg gleder meg sånn til å fortelle dere om dette, men det må altså vente til onsdag! <3 Håper det står bra til med dere? Fikk dere en fin lørdagskveld? Nå ble det en forsinket første-update på dere, men bedre sent enn aldri! En ny runde av “uken som gikk” kommer også litt senere. Stay tuned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg