It’s been a sunny afternoon

Enda en deilig sommerdag går mot slutten, og de siste par timene av den har jeg sørget for å tilbringe med hunden i hagen. I dag har Borges kennel fått en ny tass på plass! Thio er på sleepover mens bestis er ute og rister rumpen av seg på dansegulvet <3 Hihi, la oss krysse fingrene for at hun har
litt energi igjen til i morgen tidlig, for da er det klart for en tur i dyreparken! Åjada. Det er en skam at vi ikke får dratt dit oftere når parken nesten er min nærmeste nabo! Jeg har ikke vært der på over 2 år, så nå gleder jeg meg faktisk som et barn til å traske rundt og se på dyr, spise sukkerspinn, ta tømmerrenna og knipse litt for mange bloggbilder. <3

For en fredag det skal bli! Etter noen timer i parken er det nemlig rett hjem, oppdatere dere, lage taco med Kristine og kjøre sleepover med film, skravling, og kos med kattungene hennes. Kjæresten er reist til Polen på guttetur, så nå er det jeg som kaprer sengeplassen hans! -Så er det nesten bare å hoppe rett på spa når jeg våkner lørdagsmorgen. Ah, denne helgen skal bli så fin. <3 -Men før det blir fredag har jeg et par ting jeg må ordne. Jeg må planlegge et lite blogginnlegg til morgendagen, hente en pakke på posten, og få i meg noe mat!

Så er planen å ta en kveldstur med vofsen før solen går ned. Håper dere har hatt en fin torsdag så langt? Det er jo enda noen timer igjen av den! Lest har jeg også fått gjort mens kroppen fikk litt farge! Jeg har bladd meg gjennom 100 sider av “Huset på stranden” i dag, og himmel.. Jeg elsker den boken allerede. <3

Jeg må bare si at kommentarsystemet hos United Bloggers ikke er helt på stell om dagen. Jeg får lest og svart på alle kommentarene deres, men av en eller annen grunn står det likevel “0 kommentarer” over alle innlegg. Merkelige greier. Jaja, det blir vel snart fikset! Det viktigste er at kommentarene våre kommer frem. <3

Et lite bildedryss fra kosestunden i hagen <3

Måtte dere få en heltopp torsdagskveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg