Nytt i sommergarderoben


Det har ramlet inn litt nytt i sommergarderoben de siste par ukene! Tenkte jeg skulle samle sammen mine siste innkjøp jeg, og vise det frem i et eget lite blogginnlegg. Noe av dette har dere allerede sett
i mine nyeste antrekk, men langt ifra alt! <3 Dere får bare spørre i vei om dere lurer på hvor noen av plaggene er fra.

For en produktiv mandag. Jeg er nesten i mål med planlegging av ukens blogginnlegg, og skal straks hoppe avgårde på butikken for å handle inn til ukens bloggoppskrift. Jeg tenkte ikke å dele oppskriften før til onsdag, men det er bare så deilig å ha ingrediensene i hus! Dessuten må jeg vel handle inn til dagens middag også. Jeg har spist fem(!) is etter den deilige lunchen, så nå er det på tide å få i seg noe med litt mer næring. Mihi! Tusen takk til dere som la igjen opplevelse-forslag under forrige innlegg. Dere er altså så gode!

Se så mye lekkert da! Litt farger, litt striper, litt sort og litt hvitt!

Ser dere noe dere liker her? <3 Spør om dere lurer på noe.

Antrekket jeg hadde på meg i dag er ihvertfall fra Vero Moda!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg