Okey monday, let’s do this



En ny uke er i gang, og denne skal bli så fin! Akkurat passe hektisk, og fylt med masse moro. Min mandag har så langt blitt rene planleggingsdagen. Litt fordi jeg har bestemt meg for at denne blogguken skal bli en hel del bedre enn den forrige, og litt fordi min kjære har bursdag om to små dager! Førstkommende onsdag fyller Daniel 24, og ettersom “en opplevelse” er alt han har skrevet opp på ønskelisten, skal jeg jammen se til å få pønsket ut noe! Kanskje dere har noen glimrende idèer å komme med? Hva er den perfekte opplevelse-gaven? Jeg har allerede en plan, men den er enda ikke
helt spikret, og leser-tips er det uansett alltid rom for!

Jeg fikk forresten aldri fortalt dere om gårsdagen! Formen kom seg etter noen rolige morgentimer, og da klokken slo 15.00 kom Daniel og hentet meg for fotballkamp! Han har nettopp tatt opp fotballen igjen og skulle spille sin første kamp på hele 5 år, så det bare nektet jeg å gå glipp av. SÅ deilig å sitte på en solfylt tribune og se mannen knuse motstanderne. <3 Hvis ikke jeg var unormalt-slitsomt-forelsket fra før så er jeg ihvertfall det nå. Etter et par timer på banen dro vi videre til lagkameraten for å feire med litt grilling!

To brødskiver med most avokado, og litt musli sto på lunch-menyen min i dag. Jeg har fremdeles Bella og Odelia på besøk, så de neste timene tenker jeg å tilbringe med pcen på det ene låret og hundene på det andre.

Vi sees igjen om litt vi! <3 Ønsker dere en gladmandag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg