En vellykket bursdagsfeiring

For en kveld! -Og for noen jenter.. <3 Selini fylte i går 23, og i den anledning samlet vi oss så mange som mulig på restauranten Food Asylum. Her ble det bestilt både fisk og to flasker vin som vi koste oss med i nesten tre timer. Igjen, gratulerer så mye med dagen Selini. Det er en fryd å ha deg hjemme igjen! <3

Er det noen som bringer latter til bordet så er det nemlig Selini! Enten med sine blonde utsagt, eller med sine gale påfunn.. I går lurte hun både Andrea og lillebroren, Daniel til å spise denne saltsteinen som var påtent da maten ble servert. Det kunne jo faktisk ligne på et kamskjell, så begge gikk på, og satte tennene i tidenes halvbrente saltklump mens vi andre ville falle ned på gulvet av latter. Tidenes torsdagskveld.. <3

Planene for fredagen er i grunn å hoppe avgårde på butikken for ukens bloggoppskrift! Hva som står på menyen har jeg enda ikke bestemt, men det blir nok noe litt lett ettersom jeg har en middagsdate med min kjære igjen i kveld. Håper virkelig det står bra til med dere alle! Skulle dere ha noen ønsker til oppskrift dere vil at jeg skal dele, så har dere enda noen timer på å få slengt dem inn før jeg drar på butikken!

Skål for tuppa vår <3 Gjengen ville ikke vært den samme uten.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg