I put my new dress on

Først og fremst. Tusen takk for de fine tilbakemeldingene dere har lagt igjen under forrige innlegg. Jeg ble så glad for å se at dere likte den lille videoesnutten! Jeg har ikke fått svart på noen kommentarer enda, men det skal jeg se å gjøre så fort dere er oppdatert. Dagen i dag har startet litt sent. Det blir gjerne sånn etter en litt for bra fest! Gårsdagen var så gøy at vi like godt ble de siste som forlot stedet. Klokken 18.30 var det klart for tre retters middag, og klokken 22.00 tok vi festen videre i et slags telt med live band og hele sylamitten. Hoho! Daniel, jeg, kollegaene hans og datene deres danset rumpene av oss, og forlot ikke festen før klokken nærmet seg 03.00. Sjefen på huset måtte stakkars dra oss ut, men er det ikke sånn det skal være da?

Nå sitter jeg stuptrøtt i min egen stue med to sovende italienske mynder ved min side. Jeg skal være sykesøster for Bella som stakkars har brukket foten sin. Hun ble tråkket på av en hest, men slapp heldigvis billig unna. Foten ser allerede helt fin ut, så alt hun trengte var litt smertestillende i noen dager. <3

Ellers er det 18 juni denne torsdagen, og det betyr at TO av favorittmenneskene fyller år! Gratulerer så mye til både Selini og hu bestemor! Skulle så gjerne ønske jeg kunne feiret dem begge i dag, men heldigvis er det ikke lenge til jeg hiver meg på toget til Stavanger igjen, så da får vi feire min fine bestemor på etterskudd. I kveld er det i første omgang Selini som skal feires, og det med et deilig måltid sushi! Om nøyaktig tre timer samles noen av jentene på byens beste sushirestaurant for litt wining and dining. Ah, jeg gleder meg. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg