Prøv Shaibox – Vinn tur til Barcelona!

Hurra! Endelig har jeg fått tilsendt denne videosnutten som ble laget i forbindelse med det splitter nye konseptet ”
Shaibox“. Dere har vel alle hørt om Dorco Shai? Mange av dere abonnerer nok på denne barberhøvelen fra før, men til dere som ikke gjør det vil jeg bare fortelle at dere går glipp av noe! Den er virkelig helt super å ha i hus, spesielt nå som man gjerne går med bare legger fra morgen til kveld. Det verste som finnes er faktisk å stå i dusjen med en sløv høvel en halvtime før man skal ut på noe
.

Denne situasjonen tror jeg aldri jeg har vært utsatt for etter at jeg for tre år siden startet å motta Shai-refillblader i posten. Worst case scenario er at jeg må gå våt ut fra dusjen for å hente et skarpt blad fra Shai-lageret mitt i baderomsskapet. Hihi! Penger sparer jeg og. Tidligere så har man som abonnent mottatt Shai blader fire ganger i året. Nå får man bladene + en goodiebag/Shaibox fylt med sesongbaserte produkter! Og for akkurat samme pris! Sommerens Shaibox er fylt med produkter som er perfekt for sommersesongen. Man får den kjente, gode høvelen, 4 refillblader, 3 Shai bikinihøvler, og Shai wash and shave krem. -Jo så ligger alt i en praktisk liten toalettveske som man også får på kjøpet. Høres ikke det fristende ut?

Dere må gjerne se videosnutten under for litt mer informasjon. Jeg forklarer i grunn det meste i den! Hoho, jeg ser GAL ut når jeg sitter og prater, men bortsett fra det så synes jeg det ble en riktig så fin, liten video!

Nå har jeg mulighet til å gi deg sommertilbud på Shaibox, hvor du får alt dette for kun 99,-

Konkurranse: Prøver du denne nye Shaiboxen så er du samtidig med i trekningen av å vinne en Barcelonatur for både deg og en venn, kjæreste, mor, eller hvem du skulle ønske å ha med! Ikke bare får dere turen sponset, men også 1000 euro å shoppe for! Hoho, hvis ikke det er en drømmepremie så vet ikke jeg.

Masse lykke til da! Du får faktura sammen med pakken så du behøver ikke å tenke på kortinformasjon eller bank-id ved bestilling. Shaiboxen kan du altså klikke hjem for 99 kroner HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg