Mitt siste kjolekjøp!

Goood kveld dere! Endelig fikk jeg satt meg foran pcen igjen. Himmel, nå er jeg helt ferdig jeg! Sett bortifra de nesten tre timene Selini og jeg lå på bystranda i dag, har jeg løpt rundt som en gal og jaktet på den perfekte kjolen. Jeg tror ikke det finnes en kjolebutikk i Kristiansand som jeg ikke har vært innom. Jeg har endevendt enhver kjede i sentrum og jeg har endevendt enhver kjede på Sørlandssenteret. Mye mulig jeg var i det ubesluttsomme hjørnet i dag, men jeg klarte bare ikke å finne kjolen som skrek JA!

-Ikke før jeg fant denne Floyd kjolen med åpen rygg. Den ser fryktelig rosa ut på bildene, men i virkeligheten er den så ferskenfarget som den kan få blitt. Superfin! Eneste problem med denne var den bittelille kløfta jeg fikk i den. Nei, jeg er ingen fan av kløft i noe annet enn bikini, så da kjøpte jeg noen sikkerhetsnåler som forhåpentligvis løser det problemet. Vel, jo så er den en smule for lang, men det skal jeg nok også få ordnet!

Nå hva synes dere? 1500kr koster den altså på Floyd.

Da var hun klar for gradueringsfest! Hoho <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg