It’s just a little ball of fur

Det eneste jeg liker bedre enn hund, er hund og katt
sammen. Heldige heldige bestis som får våkne til disse sjarmtrollene hver eneste dag. De fire pusungene hennes er fem uker gamle, og har akkurat begynt å sjangle rundt på stuegulvet. Hihi, jeg tror dette desidert må være den søteste alderen. De ser bare ut som små, forfjamsede hårballer som man må anstrenge seg for å ikke ta opp og kosemose flate. Jeg smelter…

Har dere sett noe så nusselig? Også tunga på tørk da..

At Kristine og jeg går på sommerdiett skal vi ihvertfall ikke ha på oss! Her går det pokkeren meg i Pizzabakeren annen hver dag. Pyttsann. Vi er jo noen spreke ungdommer! Dæver sikkert ikke av det heller.

Vi har fått enda en sommersdag i sør, og ettersom gradstokken viser hele 22 grader, tenkte Kristine og jeg oss på stranda denne torsdagen. Bestis er her faktisk hvert øyeblikk, så nå er det bare å gjøre klar hundene og finne frem bikinien! -For ja, med oss pakker vi både kamera, lunch og intet mindre enn tre hunder. <3

Ville bare innom for å dele litt nusselige kattebilder med dere, og ønske alle sammen en fin torsdag. Så blogges vi forhåpentligvis med litt strandbilder senere i dag. <3 Nyyt været dere som har det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg