En forsmak på sommeren!


FOR EN DAG! Nå får jeg det virkelig ikke bedre. Etter å ha tilbrakt morgenen med Kristinemor, dro jeg altså til byen for å treffe min kjære bloggmate
Kristina. Herregud som vi koste oss. Vi fikk bord helt ytterst på Sjøhuset, og ble dermed nærmest sittende
sjøen, med utsikt mot både hav, strand, seilbåter og kajakpadlere. Noe så deilig! -Og den maten da. Vi bestilte begge hver vår porsjon med blåskjell og nøt lunsjen mens skravla gikk i ett. Heldigvis blir det nå ikke så lenge til neste gang! Førstkommende fredag tar vi med oss kameraene +  Geiremann, for enda litt mer wining and dining! Hoho, DET blir bra det. Så bra at jeg har bedt Kristina ta med videokamera for anledningen. <3

I skrivende stund sitter jeg og oppdaterer dere hos Annika. Hun har akkurat flyttet inn i ny leilighet og inviterte meg på en aldri så liten innflytnings-girlsnight! Så nå sitter vi og koser oss med oppkuttet vannmelon mens vi venter på at jeg skal få gjort jobben min. Så fort pcen slås av, skal det snurres film! Håper dere koser dere like mye som meg om dagen.

Junilivet er rimelig fantastisk. <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg