Uken som gikk…

Ukens høydepunkt…
1. Jeg må trekke frem mandagskvelden med Cathrine i Oslo. Jeg kom frem nærmere 20.00 om kvelden, dro rett og kjøpte kinamat og tok det med hjem til henne ettersom hun stakkars var superdårlig i formen. Vi fikk ikke mange timene sammen, men det var superhyggelig å få skravlet litt igjen, spist noe digg og oppdatert hverandre på livet. <3
2. Ellers var tirsdagen også supermoro, med både pool party, filming, bildeknipsing og det hele.
3. Og helgen har vært fantastisk. Gårsdagen var virkelig helt super. Jeg tror vi var 13 eller 14 stykk som ble sittende hos Daniel, drikke vin, skravle og se Champions league finalen.

        Ukens latter… Kanskje onsdagens taxitur til Daniel. Jeg ba sjåføren stoppe på butikken så jeg kunne løpe inn og kjøpe noe viktig før vi kjørte videre. Sjåføren stoppet, jeg løp inn, og kom ut igjen med fire sjokoladeruller. Med “viktig” tror jeg ikke sjåføren hadde sett for seg noen pakker med Freia Smoothieruller, men i stedet for å forklare mannen at jobben min gikk ut på å promotere sjokoladen, lot jeg han heller tro jeg var sjokkisavhengig. Så der satte jeg i setet og fniste for meg selv, av mitt livsnødvendige behov for sjokoladeruller <3

Ukens nedtur… Ukens nedtur må være da jeg våknet til morgenen i dag og følte jeg befant meg sjøsyk på danskebåten. Formen har ikke vært så dårlig på lenge, men kvelden i går var så absolutt verdt det. Jeg dro på nach med Daniel og guttaboys etter byen, og var faktisk ikke hjemme før klokken 04.30 i natt. Puh, da kan man bare ha det så godt når hodet verker dagen etterpå!

Ukens innkjøp… Kanskje den blå kjolen fra H&M? Jeg kjøpte også en hvit blondetopp og en sort liten tøyshorts fra Vero Moda. Skal vise frem dette i et antrekk til uken! <3

 

Ukens cravings… Tomatsuppe. Jeg har hatt tre tomatsuppemiddager denne uken. Hihi! Blir visst aldri lei. Sjokolade og smeltet marshmallows grillet i en ildfast form var heller ikke feil som torsdagssnacks.

Ukens sang… Flashlight med Jessie J. Synes den Er.Så.Fin. Har hørt den sikkert sytti ganger denne uken.

Hvordan har deres uke vært? <3

Håper formen er litt bedre hos dere denne søndagen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg