Bloggers Pool Party at Plaza

Her kommer enda litt flere bilder fra gårsdagen! Må jo dele litt fra pool partyet som fant sted om formiddagen også. Jeg er ikke sikker på hvor mange bloggere vi var, men vi var en del som trasket rundt i bikini, lekte oss i bassenget, og drakk Imsdals nye Iste-varianter. Utenfor plasket regnet ned, men i toppetasjen på Plaza, tuslet bloggerne rundt i hæler, bikini, solbriller og strandhatter. LIVET altså.. <3 Jobben gikk rett og slett bare ut på å ha det gøy. Knipse bloggbilder, smile, le og more oss. Med andre ord, gjøre det vi liker aller best.

Jeg knipset ikke all verdens med bilder, men her er noen! Det vil også komme en videosnutt etterhvert, og den er jeg redd blir hysterisk klein. Hehehe, nei den blir morsom, men jeg tror vi var flere som slet litt med replikken vi fikk utdelt. Dere får bare vente og se! Nå skal jeg hive meg i dusjen og gjøre meg klar til tomatsuppemiddag med mannen. <3 Jeg skal være hos han klokken 19.00, og jeg gleder meg som en unge!

Det er tre dager siden sist og det føles som tre uker <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg