Antrekk – 310515

Hei, og god kveld dere. Dette er hva jeg kaller en søndag! Jeg har hatt Kristine på besøk i hele dag, og vi har alvorlig talt ikke gjort annet enn å spise pizza fra Pizzabakeren, og sove i hvert vårt hjørne av sofaen. Haha! Noe så deilig. Noen antrekksbilder fikk vi også knipset, og disse får dere under her! Skjørt og genser er fra Bikbok, Skoene er fra Jeffrey Campbell, og jakken er fra Cubus, til dere som måtte lure på det. <3

Nå har jeg en litt mer hektisk kveld foran meg! Jeg har noen mail som skal besvares, en koffert som skal pakkes, og noen Oslo-billetter som skal bookes. Jeg reiser i morgen, og ordner som vanlig alt i siste liten. Høhø! Ellers har jeg noen hyggelige kommentarer å kose meg med etter flere timers pc-fri denne søndagen <3

Sparer det beste til slutt <3 Måtte dere få en riktig god natt!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg