Happiness is running


Sjekk hvem som har tørket støvet av tredemøllen sin! Det har vært så fint vær den siste tiden at den har blitt stående mer som pynt, men sånn er det jo.. Hvem er det som vil svette innendørs når sola står på skyfri himmel? Eneste grunn til at jeg ikke tok økten min utendørs i dag var lysten på intervalltrening! Jeg eier utrolig nok ikke en eneste pulsklokke, og for å slippe å løpe med stoppeklokka på mobilen, kastet jeg meg på mølla i stedet. <3 Det ble 20 intensive minutt, og med det sier jeg meg faktisk fornøyd jeg. <3

Daniel og jeg spiste pannekaker til frokost denne lørdagen, og i kveld er det Daniels egenskutte elg som står på menyen. Himmel, som jeg gleder meg! Ettersom han enda ikke er i toppform tenkte vi bare å kjøre en rolig, liten spillekveld hjemme hos han. Lage litt mat sammen, høre på musikk, og ta et glass rødvin. <3

Det har jeg vel fortjent etter ukens femte gjennomførte økt! Hva er det dere har på planen for lørdagskvelden? Flere som kjører spillkveld? Altså, dere må ikke undervurdere brettspill! Det er så lett å glemme hvor hyggelig det faktisk er! Enten det spilles med familien, venner eller kjæresten. <3

Ha en strålende lørdag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg