TB Friday – June 2014

Jeg kan ikke tro at det allerede er en måned siden jeg delte throwback-antrekkene fra mai 2014. Det føles som jeg skrev innlegget i går, og nå er vi snart i JUNI! Første juni er førstkommende mandag, og da skal denne tuppa avgårde til hovedstaden. Jeg har et par superspennende jobber både mandag og tirsdag, så da skal jeg få prøvd meg foran videokamera igjen. Hihi, kjenner jeg grugleder meg litt, men med fine bloggere, og et hyggelig crew, skal nok det gå fint det også. <3 Jeg skal ihvertfall passe på å få knipset noen lure behind the scenes bilder til dere! -Men herlighet, hvorfor snakker jeg om neste uke? Nå er det jo først og fremst HELG!

Har dere noe spennende på planen? Jeg har startet fredagen med en løpeøkt i finværet, og skal snart hoppe avgårde på lunch med bestis! Deretter er planen å oppdatere dere igjen før kvelden settes av til favorittmannen. Stakkaren er fremdeles syk, så jeg krysser fingrene for at litt deilig mat + meg, kan få muntret han et hakk og to opp <3 Ønsker dere alle en superduper helg. Jeg er sikker på at dere har fortjent den!

Har du et favorittantrekk blant disse?

Fortell meg gjerne hvilket det er!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg