En etterlengtet klissemandag

Åå <3 Det er så deilig å ha kjæresten hjemme igjen! Daniel og jeg startet fridagen hans med en treningsøkt ute i finværet. Vi har kjent hverandre i syv måneder nå, men aldri trent sammen, så i dag fikk vi endelig sett hverandre i den settingen også! Etter en fem kilometers løpetur med makspuls for min del (hvilepuls for Daniels del), kjørte vi en aldri så liten styrketime ute på gresset i hagen. Arh, jeg skulle jo helt klart tatt frem kamera under denne lille svettetimen.. Jeg lot mannen få smake på litt crossfit-trening, og Daniel i diverse squatpositurer var et syn jeg helt klart skulle foreviget. Hoho! Søndagskvelden gikk bare til kinamat, skravling, filmtitting og latskap, så det var superdigg å starte uken med litt sprekere aktiviteter. <3

Om økten hadde noe for seg etter denne sjokoladefondanten vet jeg ikke, men det var helt klart verdt det. Da klokken slo 15.00 satte vi nemlig på Big Horn steak house og feiret med litt proteinrik biff.

Ja, og kaffe dere! Jeg drakk kaffe! Jeg hadde riktignok to sukkerbiter og en boks fløte i, men hei.. et sted må man begynne. For en deilig start på uken. Håper dere har fått brukt fridagen deres like bra! <3

<3 Kunne spist han der opp.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg