Antrekk – 230515

Å du deilige søndag! I dag trengte jeg deg. Lørdagskvelden gikk litt hardere for seg enn planlagt, så denne søndagen har så langt gått litt sånn.. I slow motion. -Men det er litt deilig også da! Dessuten var gårskvelden så absolutt verdt det. Jeg dro på vinkveld like etter at dere var oppdatert, og der ble jeg faktisk helt til midnatt.. Drakk vin og koste meg med tre fine kjærestepar. <3 Ja og ost og kjeks da. Fy søren den snacks-varianten der har jeg virkelig undervurdert. Jeg tror herved jeg er blitt en av dem som velger ostetallerken som dessert fremfor restaurantens sjokoladefondant. Det.Er.Så.Godt! -Og spesielt med litt druer til da. Mmm <3

Jeg har vært våken siden klokken 07.30 jeg, men ettersom jeg har beveget meg i sneglefart, har jeg ikke fått gjort stort annet enn å gå en stusselig liten tur med hundene. Vel, jo så har jeg vasket leiligheten igjen. Jeg føler jeg skrubber det hjemmet mitt hver eneste dag, men det må jo nesten til når man har hunder i hus. <3

Spesielt en valp med ADHD. Hihi! Her får dere gårsdagens antrekk i et bildedryss. Snille Kristina hjalp meg med litt antrekksknipsing etter lunchen i går. Det var jo så vanvittig bra vær! I dag er det surt og grått igjen her, men det gjør ingen verdens ting. Jeg får nemlig en kjekk mann på besøk, og har store planer om å sitte inne hele dagen og kose meg med han, hundene, og litt take away middag. Ah <3 Nei nå får jeg det ikke bedre.

Både kjole og veske er fra H&M! Det var en del som lurte på det etter både gårsdagen og innlegget med pusungene tidligere denne uken. Skoene er fra Pull & Bear. <3 Ønsker dere alle en deilig søndag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg