Blogglunch på Will I Juice

Mmm! Så ikke den kyllingsalaten latterlig god ut så vet ikke jeg. Jeg fløy rett til byen for en lunchdate med
Kristina etter at dere var oppdatert i dag. Sørlandsbloggerne har nemlig planer om å bli flinkere til å treffes litt oftere! Dere vet.. Oppdatere hverandre på alt som skjer, skravle litt blogg, og bare smile av livet. Kristina er kanskje et av de snilleste og gladeste menneskene jeg kjenner, så noen ekstra doser av henne takker ikke
jeg nei til i hverdagen. Farmor er vel eneste dama med livsglede på samme nivå! Hihi, jeg elsker det. <3

Jeg fikk testet et nytt spisested i dag! “Will i Juice” er en juicecafè i sentrum med ordentlig sunn og god mat. Kristina bestilte seg en rekesalat, mens jeg fikk smakt på kyllingsalaten.. En deilig porsjon med både pesto, brød og tropisk juice til.. Ja, og ingefærshots! Hoho, det må dere prøve ut om dere ikke allerede har gjort det.

Sunnere blir det ikke. <3 Nå skal jeg hive meg i dusjen og begynne å gjøre meg klar til kvelden. Kristine og Christoffer henter meg om en times tid, og da er det klart for vinkveld.. Vinkveld med ost og kjeks da gitt. Hoho, følte jeg ble et år eldre av å skrive det. Er det ikke den slags voksne folk tygger på da? Og oliven? Hehe! Nei, så voksen tror jeg ikke jeg er blitt riktig enda. <3 Jeg ville i grunn bare innom for å dele et bildedryss fra lunchen, og ønske dere en super kveld. Kamera blir med meg ut, så vi sees i morgen tidlig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg