One more day til friday!

Se hva jeg fant i klesskapet! Herlighet, jeg må se å få et bedre system i garderoben min. Dere vet når man ikke får plass til flere bukser på buksehengerne, så begynner man å henge fire på en og samme henger.. Da er det ikke så lett å få en oversikt på hva man egentlig eier og har! Dette søte, lille skjørtet har ligget urørt på en buksehenger med fire andre plagg siden jeg kjøpte det i fjor sommer.
Den gleden da jeg fant det til morgenen i dag! Både topp og skjørt ble med hjem fra en ukjent butikk i Thailand. Tipper jeg betalte 40 kroner for det!

Jaja, nok om det! Hvordan har dere det i dag? Nå ble det en sen update på dere, men jeg har bare kost meg så innmari med denne alt for bra mannen! Han fikk noen timer avspasering fra jobb til morgenen i dag så vi kunne nyte en god frokost sammen før han reiser bort igjen. -Men nå er det heldigvis bare fem dager til neste gang! Det må jeg da holde ut. Haha <3 Onsdagskvelden var helt perfekt, så nå kan jeg leve på den i fem dager.

Har dere forresten smakt denne nye kesamen? Eller er den i det hele tatt ny? Jeg vet ikke helt jeg, men jeg så den da jeg var og handlet i går, og måtte bare teste den ut. Utrolig god å dyppe druer i! Eller bare spise bar.. Mmm! Ja, jeg er blitt helt kesamfrelst.. Frukten smaker bare så mye bedre når man kan dyppe den i noe!

Jeg er virkelig i skravlehumør i kveld, men jeg skal prøve å slutte av. Jeg har nemlig fått to små hunder på besøk, og de spretter rundt meg som gale etter oppmerksomhet. Hihi, heldige meg som skal få passe dem hele helgen <3 Ønsker dere en super torsdag videre! Tenk, bare en kveld igjen til fredag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg