En formiddag i dyrehagen!

Ja, dyrehagen/Kristines leilighet.. Same same! Bestis og kjæresten har intet mindre enn èn hund og seks katter. Heh! Hva da dyre-elskere? To voksne, og fire små pusunger! Har dere sett noe så nydelig? De nærmer seg tre uker allerede, og har akkurat fått opp øynene! Ah, jeg smelter altså av disse bildene.. <3

Hihi, også så forskrekket kattemor! Ikke bare bare å få pressefotograf Borge på besøk.. Himmel og hav så snill hun var som lot meg kose ihjel ungene, løfte dem opp og knipse bloggbildene mine i alle verdens retninger. <3 Tror hun var rimelig lettet da jeg forlot stedet uten å ha sneket med en eneste pusebaby!

Tirsdagen min ble ordentlig bra den! Etter et møte med Geir, og en tur innom bestis, dro jeg hjem for å hoppe i husmordressen! Vel, og såklart oppdatere dere en siste gang! Ettersom tirsdagen føltes som en mandag, fikk jeg for meg at jeg skulle sette i gang med ukens rengjøring! -Så da ble det vasking av et tonn klær, bretting av et tonn klær, skrubbing av gulv og sortering av rot.. Jeg holdt faktisk på i over fire timer, før jeg satte meg ned for å planlegge onsdagens blogginnlegg, skrive handleliste og best av alt… glede meg til Daniel kommer hjem! Det er en uke siden jeg har sett ham, så nå skal det bli rimelig greit å få ham hjem igjen kjenner jeg.

Nei, jeg får se og ta med meg handlelisten min på butikken med det samme. En middagsoppskrift står på bloggagendaen, og kjenner jeg mannfolket mitt rett så er han nok lysten på noe godt han også i kveld. <3

Ha en super lille-lørdag! Vi sees igjen litt senere i dag <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg