Do you got yourself a favorite?


God morgen! NÅ føles det som mandag for min del. I går var bare en sånn avslappende dagen derpå dag med filmkos, venninnebesøk, smashspising og det hele.. Dere vet hva som hører til dagen derpå.. Alt for mange cravings. Uansett! Det er først
uken starter! Jeg skal hoppe avgårde i møte med Geir hvert øyeblikk. Jeg avlyste forrige ukes tirsdagsmøte, og dro til Stavanger for litt shopping i stedet, så nå tenker jeg han er glad for å se meg! Heh.. Ville bare innom dere for å skravle litt fra meg først! Vel, og dele mine siste antrekk.

Har du en favoritt blant disse, så fortell meg gjerne hvilket det er! Jeg synes dere har blitt så flinke til å legge igjen respons etter Portugalreisen min. Supergøy! Nå tar jeg kamera med meg til Geir, for etter en time på kontoret tar jeg turen innom Kristine for å hilse på kattungene hennes. Hun har fått fire nydelige pusunger som jeg selvfølgelig bare hilse på! Vi sees litt senere igjen dere. Ha en strålende tirsdag alle sammen. <3

Lurer dere på hvor klærene er fra så er det selvfølgelig bare å spørre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg