Uken som gikk…

Ukens gullkorn…

Jeg overhører en samtale mellom bestemor og bestefar mens jeg sitter i bloggekroken min. Bestemor innbiller seg at hun ikke kan lage godt nok kjøtt, og forteller bestefar at hun vil kjøpe seg et steketermometer.

Bestemor: Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg et steketermometer.

Bestefar: Nei, nei. Vi har allerede en febermåler.

Ukens høydepunkt… 1. Mandagskvelden med Daniel og de 20 røde rosene jeg fant i veska morgenen etter. Lever enda på dette. 2. De tre verdifulle dagene jeg fikk med familie og barndomsvenninne i Stavanger. 3. 17. mai med jentene mine. Jeg fikk skravlet og klemt på nesten hele gjengen igjen, og det var bare så etterlengtet!

Ukens nedtur… Hmm, å våkne natt til 17. mai med hundetiss i senga. Valpen hadde i løpet av natten bestemt seg for å sette seg på den andre dyna og tisse en skvett! En rimelig god skvett også! Jaja, alt kan vaskes..

Ukens innkjøp… Mitt nye blyantskjørt fra Bikbok. Elsker mønsteret! Ellers kjøpte jeg meg et knalloransje smykke, en hvit magegenser og noen klistertatoveringer. Endelig skal også Borge prøve seg på disse supertrendy tatoveringene i gull, sølv, og all verdens mønster. Kanskje jeg tester ut et par av dem til helgen?

 

Ukens cravings… 1. Tomatsuppe 2. Knust avokado med pålegg på brødskiva 3. Nordlandslefser 4. Lilla Druer 5. Smash. 6. Vannmelon. Jeg prøvde gul vannmelon på tirsdagen, og herregud så digg det var!

Ukens latter… Å, det må være Annika under lunchen i går. Hun kom rett fra champagnefrokost og var allerede i kjempeform klokken 13.00. Annika er ganske pratsom til vanlig, og når hun har fått litt innabords i tillegg… Hehehe, foråsidetsånn: Mystorien ble oppdatert med mye moro! Hun fulgte meg til buss-stoppet etter lunchen, og jeg lo så jeg grein hele veien dit. Hva skulle vi ha gjort uten en Annika i gjengen?

DSC_1348 – KopiUkens film… Barefoot. Den må dere se om dere ikke allerede har gjort det. Den er litt forutsigbar, men jeg likte den likevel jeg! Den var liksom både underholdende, morsom og klissete. <3 Kristine og jeg så den sammen tidligere i dag. Jeg har trasket rundt i joggedressen i hele dag og bare hatt skikkelig søndagsfølelse!

 Kanskje dere vil dele deres høydepunkt og nedtur med meg også?

Nå er det snart finale i Biggest loser Norge her! *Glederseg*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg