Årets 17. mai feiring!

DSC_1394 – Kopi
Fikk dere en bra nasjonaldag i går? Jeg hadde ihvertfall en kjempefeiring med alle superparene som dere ser under her! Hihi, skulle tro det var alle hjerters dag vi feiret.. <3 Lunchen smakte himmelsk, og etter to glass champagne var jeg faktisk så god i formen at jeg sovnet på bussen hjem. Heh! Heldigvis våknet jeg på stoppet før stoppet, og et partyantrekk senere, var jeg på vei til Ole og Malene igjen for enda mer festligheter. Her ble det både grilling, skravling, og kakespising før vi nærmere halv elleve dro til byen for fyrverkeriet.

DSC_1387 – KopiJeg synes så synd på dere som ikke har fyrverkeri på 17. mai! Altså de rakettene aksepterer jeg ikke å gå glipp av U-A-N-S-E-T-T hva! Etter en flaske vin er fyrverkeri virkelig det eneste som betyr noe! Bussen kom frem akkurat i det rakettene startet, og i full panikk stormet jeg fra hele gjengen, og spurtet ned mot festningen alene. Ah, den dedikerte løpestilen skulle ha vært fanget på film. Selini og kjæresten ville stakkars dæve av latter. <3 Det er godt jeg er drevet i hæler, for ikke fasken om jeg skulle gå glipp av årets store høydepunkt! Jeg rakk frem, og nøt pesende, men lykkelig mine fem minutter med himmelkunst…

Tusen takk for en kjempefin dag!

Jeg håper dere hadde det minst like bra <3

2 kommentarer
    1. Lager faren din forsatt bunader? Drømmer om den bunaden du har!! Har så veldig lyst på rogalandsbunaden i den fargen. Den er helt nydelig:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg