Martheborge på snapchat!

Følg følg føøølg! Neida.. Joda. <3 Nå er jeg endelig på plass hjemme i leiligheten igjen, etter en tre timers togtur i samme ekle pølselukt som alltid svirrer i disse vognene.. Pølse altså… Smaken er egentlig helt okei, men lukten… Ååå, bare la meg slippe! Hehe, nei nå klager jeg. Det er jo ikke meningen! Togturen gikk superfint, og nå sitter jeg hjemme i stuen og venter spent på å få to Italienske mynder på besøk. Borges Kennel holder nemlig åpent selv på 17. mai! Hehe, klart det! Ihvertfall til kveldens festligheter setter i gang!

Hvordan feirer dere nasjonaldagen? Er dere med familie, kjæreste eller venner? I år har jeg verken familie eller kjæreste på plass i byen, men det fine med nyttårsaften og 17.mai er at nesten alle jentene kommer hjem fra studiene sine! Det er liksom disse to verdifulle dagene vi har muligheten til å samle hele gjengen, så da gjør vi jo det! Morgendagen blir ingen unntak, så klokken 13.00 sitter vi samlet og trykker i oss en bedre lunch med champagne på fiskebrygga. Ååå, som jeg gleder meg! Blir dagen halvparten så bra som fjorårets så sier jeg meg storfornøyd. Håper å få skvist inn litt tid til et blogginnlegg også mellom lunch, klesskifte og grillfest! Hvis jeg ikke får gjort det i morgen tidlig, så må jeg ønske dere en riktig fin 17.mai feiring nå. <3

Mine siste snaps får dere over her!

Hihi, er jeg ikke blitt en flittig snapper?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg