How to make: Peachy Nude

God fredagskveld! Her kommer det siste innlegget i samarbeid med Maybelline. Nemlig videotutorialen hvor jeg steg for steg prøver å vise dere nøyaktig hvordan denne “Peachy nude” looken lages! Vi var som tidligere nevnt altså tolv skandinaviske bloggere som fikk utdelt hver vår look. Noen enda mer naturlige, og noen mer “rocka” med sotede øyne og røde lepper. SUPERHOT! Dere må gjerne klikke dere inn
HER, for å se flere videoer av flere bloggere! I videoen under her gjør jeg mitt beste med å vise dere hvordan det hele skal gjøres, og til høyre ser dere også et lite bilde dukke opp med navn på de forskjellige produktene. Nøyaktig hvilken farge jeg bruker av “The Nudes” øyenskyggepalettet er også ringet ut her, så det
bør vel være enkelt å forstå? -Men skulle dere lure på noe så er det
selvfølgelig bare å spørre. <3 Jeg er her jeg vet dere!

Det var faktisk ikke så lett å få det til å se så enkelt ut som det faktisk er. Jeg sminker meg jo uten speil, tittende rett inn i kamera. Heh! Det er et under at kosten i det hele tatt traff øyelokket! Bare prøv selv å legge eyeliner uten speil, og se bra ut samtidig! Hehehe. Jaja, det var ihvertfall utrolig morsomt å prøve!

Instagramkonkurranse – Do you #DareToGoNude?

Maybelline har nå satt i gang en konkurranse hvor de skal dele ut hele tre goodiebags med sminkeprodukter til en verdi av 1180 kroner! Det du må gjøre for å delta i trekningen er å sminke deg med en egen nude inspirert look, knipse et bilde av resultatet, og legge det ut på instagram med hashtag #MaybellineNorge #Daretogonude og @MaybellineNorge. Vinnerne trekkes 15 juni, så dere har en hel måned på dere! Mer om konkurransen må dere gjerne lese på Maybelline sin blogg HER. Håper dere liker videoen da! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg