Antrekk – 150515

Da var det blitt helg igjen dere! Selveste 17. mai helgen! <3 Jeg har startet den med en deilig treningsøkt i finværet, og skal straks hoppe avgårde for en lunchdate med barndomsvenninnen. Dessuten må jeg handle inn en flaske eller to med vin til søndagen. Det synes jeg er vel fortjent etter to supersuperspreke uker!

I dag føler jeg meg som en eneste stor fargeklatt! Jeg har nemlig tredd inn i min nye jumpsuit, og fargen på den er så sterk at den nesten blir selvlysende. Hihi! Dessverre er det ikke varmt nok til at jeg kan traske rundt i sentrum slik, så jeg får hive på meg noen bukser akkurat under lunchen. Krysser fingrene for at jeg rekker noen soltimer på verandaen når jeg kommer hjem igjen. Der er det ihvertfall ingenting å si på temperaturen! Jumpsuiten er fra H&M til dere som måtte lure på det. Tror den kostet 149 kroner. Hoho, nesten gratis!

Gooood helg alle sammen! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg