Read. Tan. Eat. Repeat.

Denne dagen <3 Jeg har trent, lest, spist
masse god mat, og bare storkost meg med bestene. Ah, jeg sitter fremdeles i bare bikinien og oppdaterer dere. Gradstokken viste ikke mer enn 10 grader til morgenen i dag, men på en vindstille veranda blir det fort tre ganger så hett! Gjett om det da var digg å ligge og glefse i seg vannmelon, jordbær, blåbær og… min absolutte favoritt.. Nordlandslefser med sjokoladekrem. GAAAD. <3

Planene for kvelden er å ta det helt med ro. Kanskje bare leke at det er latskapens dag? Jeg har bare to dager igjen her, så jeg vil prøve å nyte ethvert minutt med familien. Vel, og spise litt mer av de nordlandslefsene..

Jeg har ikke så mye på hjertet i kveld, men jeg kan ihvertfall spørre hva dere har brukt fridagen til? Dere som har hatt fri selvfølgelig. Flere som har ligget og lest i solsteken? Jeg vet at mange er på utkikk etter frisyreinspirasjon til 17. mai, så jeg har selvsagt satt meg på saken! Mer om det kommer snarere enn snarest!

Ha en fin kveld da dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg