17. mai kjolen er i boks!

Nå har dere jo alt fått en smakebit av kjolen på snapchat, men jeg tenkte jeg skulle vise dere 17. mai kjolen min i en egen antrekkspost! Nå er jeg så heldig å ha rogalandsbunad i tillegg, men den er jeg jo så redd for at jeg nærmest ikke tørr å ha den på meg! Hehe, dere kjenner dere vel igjen.. Jentene har booket bord på Fiskebrygga til 17. mai, så jeg tenker at jeg spiser i bunaden og skifter til et lettere partyantrekk litt senere!

Da er det altså denne stripete saken som skal på, sammen med mine superkomfy Michael Kors hæler. Kjolen er fra H&M, og fremdeles ganske ny, så kanskje de fremdeles har den inne? Jeg syntes den var så fin!

Min første morgen i Stavanger har jeg brukt på en deilig treningsøkt! Jeg startet dagen med en løpetur før frokost, og fortsatte videre med styrke på stuegulvet. Bestefar gikk bare og ristet på hodet mens jeg peste meg gjennom burpees, gående utgall, squats og planken. Heh! Er man motivert så må man jo bare å dundre på! Til frokost fikk jeg servert ferske reker, og så var det bare å gjøre seg klar til antrekksshoot med gamlefar <3 Han er altså blitt så flink med det kamera! Vil bare skryte og skryte og skryte av de besteforeldrene mine..

Sola skinner og alt tyder på at denne dagen blir helt perfekt. Jeg tenkte jeg skulle ta med meg boka mi ut på verandaen og slikke sol så fort dere var oppdatert! Dere må ha en super Kristi Himmelfartsdag, så sees vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg