Uken som gikk…

Nå skriver jeg til dere fra Stavanger jeg! Oh yes. Jeg hev meg på toget allerede i dag formiddag. 17 mai nærmer seg, og bunaden min ligger her, så da ble jeg jo bare nødt til å ta en snartur før helgen for å hente den med hjem! Dessuten skal det bli rimelig fantastisk å tilbringe litt tid med familien igjen. Jeg savner dem jo så godt som hele tiden. Fine familien min <3 Under her får dere et litt forsinket “uken som gikk” innlegg fra Porugalreisen. Tenkte det var bedre å kjøre det litt sent enn aldri. Dere er jo så glade i disse spaltene.

Ukens opptur… Hva var det beste med turen da? Hmm.. Pia Seeberg fra Shape Up holdt under oppholdet et foredrag om mental trening. Dette fant jeg utrolig lærerikt, og jeg satte igjen med mange nye, gode tanker. Kanskje spesielt rundt mine egne verdier! Hva som egentlig er viktig for meg i livet, og hva som må til for at jeg skal holde meg motivert og ikke bli distrahert av alt som foregår rundt meg.

Ellers må jeg jo si at surfingen var rimelig fantastisk.. Og stand up padling opplevelsen… Og ja, faktisk alle øktene. Løpeturen langs klippene i Ericeira, pole dansingen, crossfit-timene, yogaen.. og ikke minst besøket på militærbasen siste dag. Herregud, som jeg fikk kjørt meg! Deilig, deilig, DEILIG.

Ukens nedtur… Jeg har jo hatt en kjempeuke! Det eneste jeg kan si her er savningen av Daniel, de vanvittig lange reiseveiene (reiste over tolv timer hver vei pga mellomlandinger), oooog konstant vonde ben! Hehe. Jeg var stiv som en stokk i hele kroppen hele uken, men herlighet. Er man på bootcamp så skal man ha litt vondt!

Ukens flause… Jeg er uheldigvis en av de som ikke er god på verken navn eller ansikt, og når tretti jenter er på ferie sammen, har jeg bare ikke sjanse til å holde styr på hvem alle er! Siste dag av oppholdet mitt bestemte jeg meg for å være litt hyggelig med jenta som satte alene ved frokosten. Ettersom flesteparten av Shape up jentene reiste hjem natten før, regnet jeg med at denne jenta var ny, og kanskje en surfer fra Lapoint!

Meg: Hei! Kom du med fly i natt eller?

Jente: Eee, nei jeg har vært på bootcamp med deg hele uken.

Fasken altså… Det er så typisk meg. Jeg prøver å være hyggelig og fremstår i stedet bare superfrekk. Hvorfor må jeg alltid være den som hilser på samme person tre ganger? Skjerpings.. Det er bare så pinlig!

Ukens cravings… Ettersom jeg var på treningsreise, bestemte jeg meg allerede før avreise for at jeg skulle legge igjen de usunne matvanene hjemme og virkelig bare spise ordentlig mat. Det gjorde jeg! Jeg sto imot boksen med sjokolade hele uken, valgte grovbrød fremfor loff, og styrte unna både pizza og pommes frites.. Helt til den siste dagen. Da kjørte jeg på med både burger, pommes frites, vin og is. Høhø.. Til poenget. Det gikk ikke en dag uten at jeg tenkte på pommes frites, så det tror jeg trygt jeg kan si var ukens cravings.

  Håper dere har det bra. Ønsker dere en finfin kveld videre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg