One pleasant surprise

Weee! Da var jeg 20 røde roser, og en kjæreste rikere. Daniel hentet meg på flyplassen etter en 13 timers reise i går, og kjørte oss hjem til han hvor alt sto klart til hjemmelaget tomatsuppe-middag. Min absolutte favoritt! Vi snekret det sammen på null komma niks og spiste oss gode og mette mens vi skravlet, og vel.. Klemte hverandre ihjel. En uke fra favorittmannen føltes latterlig lenge, og nå blir det faktisk enda en uke til neste gang vi sees! *Sukk* Måtte dagene gå fort. <3 Haha, jeg orker ikke mer av denne slitsomme savningen!

Herregud så heldig jeg er. Jeg sov en time lengre enn Daniel til morgenen i dag, og da jeg gikk mot ytterdøra for å ta taxien hjem, fikk jeg øye på 20 røde roser stikkende opp fra veska. Ååå <3 Han hadde altså sneket dem oppi der før han dro på jobb! Jeg døde av glede og sitter enda bare og gliser mens jeg beundrer buketten. Jeg jo være landets lykkeligste.. Altså, hvordan kan noen ha det bedre enn meg nå?!

Dette døgnet skal jeg leve leeenge på!

Hang in there, klissehatere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg