On my way to Lisboa!

God morgen fra Oslo! Ja, nå sitter jeg i Loungen på Gardermoen og venter på mitt andre fly. Det går ikke før klokken fem i ettermiddag, og så skal jeg videre fra Frankfurt til Lisboa igjen, så jeg har litt av en reisedag foran meg, men det går helt fint. Jeg får nemlig aldri jobbet så effektivt som når jeg sitter på flyplassen. Dessuten er faren stor for at jeg slukner i disse deilige sofaene. Jeg fikk bare fire timers søvn i natt ettersom jeg lette etter pass og pakket kofferten til halv tre. Jeg vet, jeg vet. Det er ingen håp for meg..

Jeg stresset livet av meg for å få kofferten til å bli relativt lett, og følte virkelig jeg tømte den for halvparten av det jeg først puttet oppi, men likevel har jeg altså reist på tur med fem kilo overvekt. Jaja, jeg får kjøpe meg en ekstra koffert på vei hjem. 20 kilo er jo ingenting når både hverdag og treningsgarderobe skal med!

Jeg lagde meg favorittsmoothien min i går, og tenkte jeg skulle starte dagen med å dele den med dere. Kategori “ukens smoothie” trenger en oppdatering! Denne er veldig enkel, men virkelig god på smak. Den halve bananen gjør den akkurat passe søt, og kombinasjonen av jordbær, mango, og ananas er.. helt nydelig.

Du trenger: 1.  150g frossne jordbær 2. 1 kald mango 3. 1/2 banan 4. En boks ananasbiter + juicen bitene ligger i 5. Litt ekstra eple/appelsinjuice om nødvendig 6. 4-5 isbiter

Slik gjør du: 

1. Skrell mango, og dur alt sammen i en blender. Tilsett gjerne også noen isbiter om de frossne jordbærene ikke er nok til å gjøre smoothien ordentlig kald og god. Jeg brukte det ikke.

Håper dere får lyst til å teste den!

Ønsk meg god tur da dere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg