Livet som hundepasser

Velkommen både helg, og mai! Er det noen som er fyllesyke i dag eller? Ah, jeg er så glad for at jeg sto over
den festen. Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke jeg har feiret 1. mai siden jeg var russ, og det begynner skremmende nok å bli noen år! I stedet, tilbrakte jeg torsdagskvelden med hund og mann. Daniel hadde til og med disket opp med hjemmelaget is til oss! En sunn sjokoladevariant, som definitivt også skal på bloggen i nærmeste fremtid. <3 Selvsagt aller helst i dag, men det blir ikke så lett når butikkene har stengt.

Har dere det bra? Det ble en tidlig morgen på meg, til tross for at Daniel hadde fri fra jobb. Han deltok nemlig i sitt første Triathlon-løp til morgenen i dag, og gjorde det ikke fullt så overraskende superbra! Hoho, jeg blir så stolt. <3 Satte bare og trippet her hjemme mens jeg ventet på resultatet. Ellers har Diesel og jeg tatt det helt med ro. Jeg har nytt en bedre lunch bestående av grøt, youghurt, og litt oppkuttet melon, og tenkte å hive meg ut på løpetur så fort maten har fått sunket. *Litt inspirert av mannfolket da*

Tenkte bare jeg skulle gi dere en smakebit på “livet som hundepasser”. Herregud som jeg ler av den hunden. Han kan så vanvittig mange triks, også gjør han hvert eneste ett så forbaska dedikert. Bare se på det øverste bilde.. Selv “gi labb” blir en kunst når Diesel gjør det. Nå får jeg bare låne han i to dager til, så de bør nytes!

Jeg må forresten si at jeg har storkost meg med å lese gjennom de første spørsmålene som har tikket inn under forrige innlegg. Gleder meg en hau til jentene skal hive seg på saken. <3

Måtte dere få en knallstart på mai måned!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg