Snapshots from my morning


Se på de fine blomstene! Syntes de passet helt perfekt i Kahler vasen jeg fikk av bestemor. <3 Jeg startet denne tirsdagen med en tur på kontoret til regnskapsføreren jeg. Snille, gode Geir! Eller skal jeg si den andre mannen i mitt liv? Herlighet, som han stiller opp. Han hjelper meg alvorlig talt med alt, og jeg er så takknemlig. <3 Etter halvannen time på kontoret, vendte jeg nesa mot nærmeste sushirestaurant for litt take-away lunch. Viktig å spise sushi annen hver dag… Høhø. Den splitter nye utgaven av Shape Up fikk og bli med hjem, så nå har jeg sittet i en god halvtime og motivert meg til neste ukes bootcamp! Jeg er så spent. Tenk, nå er det jo bare fem dager igjen til jeg drar. Gud, så godt det skal bli å bare komme frem til varmen!

Klokken er jo allerede blitt fem! Hvor ble det av dagen? Jeg må jo bare hive meg på neste post med en gang jeg. Kristinemor kommer på middagsbesøk i kveld! Jeg har endelig fått lov til å dele en liten teaser video fra Finlandsturen, så denne har dere i vente med litt mer info om litt! Wihuu. Ønsker dere en fin tirsdag! <3

Blomstene heter brudeslør <3 Har dere hørt noe så søtt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg