TB Monday – May 2014








Hei mandag! Nå kan jeg være glad for at jeg brukte søndagskvelden på å vaske. Jeg tror ingenting kunne gledet meg mer enn å våkne til et ryddig og velduftende hjem denne morgenen. Jeg sov som en drøm i mitt splitter nye Mariusmønster-sengetøy, og skal snart avgårde til butikken for ukens storhandel. Tenkte jeg skulle prøve meg på hjemmelaget focacciabrød senere, men først må vi ha et tilbakeblikk her på bloggen. Det er nemlig den store “throwback” mandagen i dag. April måned nærmer seg slutten, og mai måned er like rundt hjørnet. Ja, MAI MÅNED DERE! Jeg kan umulig være alene om å juble over dette? Bare se hvor grønt og sommerslig det var i fjor! Jeg tror ikke jeg bar en eneste bukse hele måneden? Måtte vi få det like fint i år!

Akkurat nå pisker regnet ned utenfor stuevinduet mitt, men yr melder sol om en time, så da smiler jeg heller over det. Omgivelsene blir dessuten ikke grønne uten litt regn! Hehe. Ønsker dere en fantastisk start på den nye uken. Vi sees litt senere. <3 Kanskje med en bloggoppskrift.. Kanskje med noe heelt annet!

Har du et favorittantrekk fra mai måned i fjor?

Fortell meg gjerne hvilket det er! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg