Antrekk – 260415


Da var Diesel og jeg hjemme i stuen igjen etter en aldri så liten sleepover hos Daniel. Vi dro på besøk sent i går kveld, lagde oss grønnsaker og dipp, og så film! Vel, Daniel så film mens jeg lå og snorket i armene hans..

En rolig og fin lørdag med andre ord! Planene for ukens aller siste dag, er rett og slett bare å få unnagjort en liten husvask. Søndagen er den eneste dagen jeg faktisk liker å vaske på, så da jeg bare få det unnagjort! Det er så herlig å kunne starte den nye uken med et rent og pent hjem. <3 Ellers må jeg se og få til en liten løpetur før kveldens episode av 71 grader nord. Heia Emilie! Håper bloggeren stikker av med hele seieren jeg.

Her får dere forresten dagens antrekk. Daniel har for andre gang måttet gi slipp på litt stolthet, sette seg på huk i nabolaget og knipse bloggbilder for fruen! Tror ikke dette er hans nye favoritthobby, men han er nå så snill at han hjelper likevel. <3 Settet jeg har på meg er splitter nytt og fra Bikbok.

Håper dere liker det. Vi skrives snart igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg