@martheborge on instagram

God dag godtfolk! Da var det blitt lørdag igjen gitt. Har dere noe spennende på planen? Jeg fikk besøk av Daniel under The Voice i går, spiste tomatsuppe med baguetter og karamellis til dessert. Mmm! Jammen fikk jeg lurt meg til å dele en liten klissevideo av oss både på snapchat og instagram også. Hihi! <3 En klisseferie fikk vi også tittet litt på. Både til Cuba, USA, Thailand, Mexico, og Maldivene. Det er så mange nydelige steder vi vil se og oppleve. Det blir jo umulig å velge! -Men hvis vi reiser en gang i oktober så er det vel regntid både i Thailand og Maldivene? Det får vi sjekke ut. <3

Vil jo nødig ha ti dager med øsepøsende regn på vår aller første ferie sammen. <3 Dagen i dag startet jeg med verdens diggeste mann, og nå skal jeg snart hoppe avgårde til butikken for å handle inn til en  liten bloggoppskrift. Det er så lenge siden jeg har laget indisk, så i dag tenkte jeg jeg skulle prøve meg på litt kylling i karri, med ris og nanbrød. Mmm!

Dere må ha en strålende lørdag så lenge! -Så vil jeg helt til slutt sende en liten hilsen til min elskede farfar som fyller 76 år i dag. Gratulerer så mye med dagen! Sprekere farfar finnes ikke.. Denne pensjonisten står altså opp klokken 06.00 om morgenen fire ganger i uken for å kråle 1000 meter, trene styrke i styrkerommet, og løpe intervaller utendørs, uansett pokkers vær. Jeg tror ikke den mannen har stått over en treningsøkt de siste tyve årene. Farfar, du er tidenes forbilde. <3

Follow me on instagram if you want! @martheborge

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg