Antrekk – 230415

God kveld! Nå sitter jeg hos min kjære Annika og gjør meg klar til Moodsfest! Annika har servert meg biff til middag,
og vært ute og knipset bloggbilder for meg. Herlighet, så heldig jeg er. <3 Jeg tror dette blir en helt super kveld jeg! Vi hopper avgårde om en liten time, og kamera blir som vanlig med!

Gleder meg til å dele litt bilder med dere i morgen. <3 Antrekket jeg har på meg er noe av det jeg valgte meg ut i butikken i går. Eller, skjørt og skjorte er fra Moods Of Norway.. Sandalene er fra Zara!

Ville bare innom for å ønske dere en fin kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg