Bloggers night out!

Har dere sett noe så digg? Selv dere som ikke liker sushi må vel innrømme at dette ser fantastisk ut? Jeg koste meg glugg ihjel med
Kristina i går. Jeg vet ikke hva det er med den jenta, men jeg ler meg seriøst ihjel. At ikke hun har fått en egen tvserie enda er for meg helt uforståelig. Kardashian familien kunne bare ha gått og lagt seg! Åh, nei vi blir bare nødt til å treffes oftere <3 Dessuten er det hysterisk morsomt å kunne dele litt frustrasjon rundt hvor dyrt det er å være blogger. Altså skal man ta bilde av middagen, så kjøper man jo en hel basilikumbusk kun for å legge
ett grønt blad på toppen av laksen.. Alle bloggere skjønner vel at det er høyst nødvendig? Det er femti kroner det faktisk! -Også står busken der etterpå, og råtner på kjøkkenbenken.

Åh, jeg ler meg ihjel.. Skal det være, så skal det være.. <3 Morgenen i dag har jeg brukt på å løpe en lang og god joggetur med Diesel, og nå skal jeg straks innom Moods of Norway for å plukke meg ut et antrekk til morgendagen. Jeg skal være vip gjest på Moods-fest sammen med en liten håndfull andre bloggere i morgen kveld, og heldige meg har fått lov til å dra innom butikken for å velge meg et antrekk for anledningen! Mer om dette skal dere få litt senere. I mellomtiden må dere love meg å ha en fantastisk onsdag. Her viser gradstokken snart 20 varmegrader! *MEGAGLIS*

IMG_5735¨pååMarthe: Jeg kjøper jo seriøst en hel busk bare for å ta bilde av ett, grønt blad!

Kristina: Hahaha, jeg og!! Og Basilikum er faktisk ganske dyrt.

Marthe: Jeg vet… Jævla basilikum.

Neste gang jeg handler skal jeg rive av et blad, og putte det i baklomma..

Retten heter The Signature, og restauranten Food Asylum. Verdt et besøk!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg