Årets første sommerdag!


Se på den gale dama der da! 20 april, og bestis legger ut på svømmetur i sjøen. Haha! Det var overhode ikke det som var hensikten med dagens lille tur, men etter å ha gått og trasket med genser og skinnbukse i stekende sol og 20 varmegrader, ble vi bare nødt til å kaste klærene så fort vi så havet. Heldigvis hadde jeg gått for sort hotpants. Det var verre med Kristinemor som måtte blotte seg i noen hvite, halvgjennomsiktige blondetruser. Hihi! Pyttsann, vi var relativt kjappe, og de få som så oss, måtte bare smile. <3

Det blir ikke stort mer idyllisk enn dette. Bestis og meg, hver vår hund, 20 varmegrader og en brygge… Manglet bare iskremen så hadde alt vært perfekt. Neida, denne mandagen har vært magisk. Ferdig snakket. -Og enda bedre skal den bli! Jeg skal snart sette i gang med baking av brød, for etter at Daniel og jeg har hoppet i havet senere i kveld, tenkte jeg å servere oss litt grillet vannmelon, hummer, kreps og hjemmebakt brød! For en start på mandagen. Jeg kan ikke tro at dette været har kommet for å bli hele uken! <3

Det er ingen i sør som klager på livet nå! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg