Last week on snapchat

God morgen! Søndagen i går var virkelig den beste på lenge. Jeg våknet opp hos favorittmannen, spiste frokost med han, så film, bestilte pizzabakeren, og lå på verandaen og solte meg med utsikten av en alt for sprek Daniel. For en SUPER formiddag! Jeg dro ikke hjem før klokken 16.00, og da var det omtrent bare å snu i døra for å ta med meg hunden ut på en lengre løpetur i finværet. Jeg har levert Odda tilbake til Andrea, for de neste to ukene er det en splitter ny hund som har fått plass i Borges kennel. Hoho..

Diesel heter han, og herreminskaber så herlig han er. <3 Vi har fått nok en nydelig dag her i sør, så Kristinemor kommer på besøk med sin hund om en times tid, og da skal ungdommen ut på enda en tur sammen, men først må jeg Til Meny for den store mandagshandelen! Jeg tenkte nemlig jeg skulle servere kjekkasen noe superdigg når han kommer på besøk senere i kveld. Dere vet, det er mandag og den store TVkvelden! Daniel og jeg avtalte vel også å ta årets første bad sammen i dag, men vi får se om ikke jeg pingler ut på akkurat den.. Dere får følge med på snap, om det kommer noen badebilder senere!

@martheborge heter jeg om du vil følge.

Ønsker dere en super start på den nye uken!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg