Obsessed with braids


Så ubeskrivelig deilig å våkne til LØRDAG! Det var så hyggelig å se jentene i går, og jeg gleder meg allerede til å treffe dem igjen i kveld. Antrekket er i boks, håret er krøllet, bursdagsgave er innkjøpt og alt er klart, så nå skal jeg bare se og oppdatere dere før jeg hopper avgårde for å knipse noen antrekksbilder i den nye kjolen! Håper bare ikke sola forsvinner. <3 Jeg hadde tenkt til å knipse noen bloggbilder av jentekvelden og i går, men det fristet bare ikke å dra frem kamera! Jeg får gjøre det i kveld i stedet. <3

Jeg har akkurat brukt en time på å beundre litt flettefrisyrer jeg! Jeg har vært helt besatt siden jeg i forrige uke klarte å lage min aller første fiskebensflette! Hehe, alt man kan lære seg gjennom youtube altså! Nå er neste prosjekt å kunne lage rotfletter, flere flette-updo’s, hestehaler med fletter og bare slike digre “messy braids” som er vist på flere av bildene over her. Det er så hot! Nå som jeg endelig har fått tykt og langt hår igjen, må jeg jo bare benytte meg av anledningen til å eksperimentere litt. Jeg kan jo gjøre akkurat hva jeg vil med det! Hvordan er dere på fletter? Kanskje dere har noen steg for steg youtube-videoer dere kan tipse meg om? Det finnes mye bra der ute, men det er ikke alltid like enkelt å finne frem. Tenkte jeg skulle komme med litt inspirasjon til 17. mai frisyren fremover, og en slags flette-updo ville slett ikke vært dumt!

Eller hva sier dere? Har dere noen andre ønsker til frisyrer dere vil ha her på bloggen så får dere hyle ut. <3 Her har dere ihvertfall litt inspirasjonsbilder til lørdagskvelden! Måtte dere få en super dag.

Vi skrives igjen litt senere vet dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg