Blondes have more fun…

DSC_0691 – KopiopjppDSC_0699 – Kopiopjp0Hei og hå! Nå sitter Kristine og jeg hjemme i stuen sprikkmette etter å ha trykket i oss 700g reker. Hun kom til meg like etter frisørbesøket mitt, for å spise middag, og hjelpe meg med å knipse noen bloggbilder. Snille, snille bestis.
For en fin dag. Fire timer tilbrakte jeg i frisørstolen denne formiddagen, og resultatet ble et sommerblondt hår med fire nye sett
Hairtalk tape-extentions. Himmel, så fornøyd! Marianne kom til og med å hentet meg på morgenkvisten. Snakk om service! Hihi. Jeg var så fornøyd da jeg etter fire timer satte med 55 centimeter, nyfarget hår, at Marianne lurte på om det var fare for hyperventilering.

DSC_0827 – Kopipåi+Det ble ikke akkurat bedre da bursdagsbarnet Valmira kom innom med sin høygravide mage. Jeg eier jo ingen beherskelse.. Jeg fikk såvidt gratulert henne med dagen før jeg kastet meg over magen hennes med begge hender. Skulle tro jeg var helt verpesyk, men det er bare så koselig når alle andre skal ha baby!

DSC_0675 – KopipåioHer ser dere hvilke to farger vi har mikset sammen i håret mitt. Jeg har to pakker med farge 20 og to pakker med farge 613, for å få det spillet jeg vil ha. Jeg har gledet meg til å bli ordentlig lys i to måneder nå, men jeg har aldri hatt noe ønske om å bli platinablond. Derfor tenkte både Marianne og jeg det ville bli fint å blande inn en litt mørkere, kaldere blondfarge! Hva sier dere? Resultatet ser dere på bildene under her. Jeg er helt fascinert over hvordan to vidt forskjellige farger kan gli så perfekt inn i hverandre. Marianne er RÅ.

DSC_0763 – Kopipi0uDere må gjerne booke time hos Komponisten frisør selv HER.

Hva synes dere? Håper dere har hatt en minst like bra dag!

Min behandling er sponset

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg