Uken som gikk…

Ukens opptur… Det har vært nok en fantastisk uke, men her må jeg nok velge mitt lille opphold i Helsinki. Jeg elsker å være på reisefot, og blir sjeleglad for enhver anledning jeg får til å pakke kofferten. Om det er en reise for en dag eller fire uker er akkurat det samme. Jeg rakk ikke å se stort av Helsinki som by, men menneskene jeg jobbet rundt var helskjønne, og det samme var bloggerne fra både Norge og Danmark. <3

Ukens film… Limitless. Jeg kan ikke tro at jeg ikke har sett den før. Den er jo en del år gammel! Daniel og jeg så den til frokosten lørdag morgen. Superspennende! Verdt å se jenter. <3

Ukens blinkskudd… Hehehe, tror jeg må gå for dette av Emilie Tømmerberg og jeg fra Finland.. Ei av de danske modellene tok noen bloggbilder av oss. Kan ikke være like heldig hver gang? Herregud…

Ukens flause… Det har ikke dukket opp så mange situasjoner hvor jeg har hatt muligheten til å drite meg ut denne uken, men det er en liten episode som popper opp i hode mitt. Hehe, jeg var litt småsulten da jeg landet på Gardermoen torsdag kveld, og bestilte meg en porsjon lasagne på cafèen de hadde der. Jeg ga klar beskjed om at jeg bare orket en liten porsjon, og damen bak disken spurte om jeg da ikke heller ville ha en barneporsjon. Det sa jeg at jeg gjerne kunne, og vips så satte jeg der som en forvokst baby og spiste fra en tallerken formet som en blå, lysende fisk. Hoho, følte meg litt teit, men hallo.. Jeg er enda bare 22.

Ukens cravings… Er det lov til å si undertøyet av Kari Traa? Jeg har bodd i det helt siden jeg hentet det på posten fredag morgen. Det.Er.Så.Deilig! Det grønne settet jeg har på meg på disse bildene fås kjøpt HER

Ukens nedtur… Herlighet, jeg kommer ikke på noe som helst. Det har bare vært en SUPER uke. Jeg har passet hund i en hel uke, jeg har fått litt venninnetid, litt alenetid, litt Danieltid, og litt reising. Mangler bare familietiden så ville alt ha vært perfekt!

Ukens gode gjerning… Var da jeg i dag tidlig reddet en edderkopps liv. Heh! Jeg hadde akkurat kommet hjem fra løpeturen min, og skulle til å sette mobilen på lading. Gjett om jeg skvatt da et grønt beist lyste opp, rett foran ansiktet mitt da jeg bøyde meg ned for å ta tak i ledningen. Jeg liker å tro at jeg redder edderkoppene fordi jeg er godhjertet, men jeg gjør det vel ærlig talt bare fordi lyden av en most edderkopp er verre enn lyden av en levende. Dere vet den knasende lyden som kommer når man legger papiret over edderkoppen og trykker den ned i gulvplata.. Usj, bare la meg slippe. Nok edderkoppsnakk for i dag!

Hvordan har deres uke vært? <3

Nå ruller snart 71grader nord på skjermen her!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg